Lycklig

Det känns som att allt börjar ordna upp sig just nu, vågar knappt ens tänka det och eg inte skriva det heller men allt känns bara så jäkla bra!
Kommit tillbaka till ett arbete jag älskar (ok mest kollegorna då men arbetet duger), fått en ny lägenhet som jag Älskar, fått upp kontakten med en gammal kompis och det känns så sjukt bra med P. Att man kan känna så mkt för någon nästan 10 år senare är ju helt sjukt och samtidigt så känns det bara så himla bra. Vi tar det försiktigt och en dag i taget vilket känns bra...
All and all- life is good!

Fyllt i en liten lånelista nu också- (skam)kuren på måndagar är lite för händelselös så nåt tidsfördriv måste man ha:

Hur gammal är du? 29.
Hur gammal känner du dig? Ibland som 18 och ibland som 175 ;)
Vad har du gjort i dag? Städat hela mamma och pappas hus, tvättat några maskiner, ätit och nu är jag på jobbet sedan en timma (sjukt driftig tjej idag!).
Vilken film såg du senast? The greys- nån Alien-”skräckis”.
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför? Våren. Allt börjar blomma ut och bli grönt, människor blir gladare och allt blir så mkt finare. Sommaren är ju också helt underbar men jag tror nästan att våren vinner ändå.
Är du besatt av någonting? Lakrits!
Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett litet hus med två datorer, fyra kontorsstolar, massa lappar som hänger överallt och med en utsikt över en stor parkeringsplats.
När vaknade du i dag? Strax innan 9.
Vilken är din favorithögtid? Midsommar
Vad lyssnar du på just nu? Datorsurr, jag har inte satt på min spotify än.
Har du någon gång brutit ett ben? Nej.
Snarkar du? Ibland gör jag det, men det är ju inget jag hör :)
Hur går du helst klädd? Leggins och klänning eller kjol.
Vilket stjärntecken är du född i? Lejon.
Vad sa du senast? "Heeeeej P- nu är jag tillbaka hemma igen!”
Vad har du i dina fickor? Nycklar.
Vad köpte du senast? Matvaror.
Hur många gånger har du flyttat? Två nu när jag är klar.
Vad åt du till frukost? Två knäckemackor med skinka och paprika och två ägg.
Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Jag var 19 och hängde på krogen varje onsdag, fredag och lördag :D
Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På golvet så långt ifrån sängen som möjligt om jag ska upp tidigt, annars ligger den bredvid mig i sängen.
Är du blyg? Ibland.
Vad heter du i andranamn? Anna och Melissa.
Har du svenskt ursprung? Ja, halvt.
Har du, eller har haft, något smeknamn? J, Janet, Nettis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0