det här med att inse sitt eget mervärde...

Inte så lätt direkt. Jag är så sjukt less på att bli överkörd/trampad på/dumförklarad, och Framförallt så är jag så brutalt less på alla dessa Jävla lögner! Gift/sambo/otrogen osv har alla varit tydligen och nu visar det sig att Z också ljugit. såklart. Min magkänsla och jag hade rätt igen.. men så har vi P. Han är inget av det där (kanske lögnare vad vet jag än), men istället så är han bara ett as. När blir det min tur att vara sådär äckligt lycklig eg? Och Varför lyckas jag alltid gå på nitar? Varför kastades P ens in i mitt liv igen?!? För att jag ska känna samma sak som för 10 år sedan?
Ska nog strunta i alla killar helt istället och koncentrera mig på mig själv, min vikt och mitt nya hem. Tur att jag har familj och vänner som lyfter mitt liv, där har jag helt klart de bästa någonsin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0