torsdag

Var och gjorde nya naglar imorse, sen hem till mamma och fikade och fick matlåda och nu sitter jag på jobbet till24 innan jag får åka hem och sova. Försökte locka hit P för lite sällskap, men han hade sina syskonbarn hemma och börjar jobba 06 imorgon så det gick sådär ;)
Han ska dock ev komma över imorgon natt och kolla skräckis med mig, så jag hoppas att han pallar hålla sig vaken. Har inte setts sen i måndags och jag har ett P-begär. Helt rubbat hur mkt jag tycker om den människan.. Han är helt jäkla underbar faktiskt.
Vi funderar på att åka på kryssning, jag P, R, L och nåfra andra kompisar, den 2a november för då är det en halloweenkryssning med Haremnights på Galaxy. Skulle faktiskt vara skitroligt om vi kom iväg, är inte direkt jordens fan av båtar men det är ändå nice att få komma iväg och med det sällskapet har jag alltid skitkul.
Funtar även på att åka till Ullared (igen) med mamma och syster nu i slutet av oktober. Vinterjackan jag köpte där bärjar bli lite stor och dessutom har de bra och billiga leksaker så isf skulle julklapparna vara klara. Att sedan få åka iväg med mamma, syster och min bebis skulle vara så himla mysigt. Inget av allt är dock spikat än, men jag hoppas på det bästa.

Vågar knappt säga det, och än mindre sätta det på print- Men. Just nu känns allt så Jävla bra. Jag är "hemma" på jobbet, jag älskar min lägenhet, jag mår så bra av P, och jag har framförallt fått tillbaka min M. Att jag dessutom går hem hos hennes underbara lilla skrutt gör det hela bara ännu mer mys <3 Just nu leker livet och om det fortsätter såhär så kommer den här vintern inte att bli jobbig alls. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0