hur gör man eg?

Jag är så sjukt glad över P, över att det är vi och allt sånt.. Men samtidigt så är jag så rädd att jag fan bajsar i brallan litegrann. Jag är inte osäker på honom, att han ska vara "otrogen", ljuga eller så men jag är osäker på vad han känner. Vi är inte officiellt ihop eller så, utan vi ses och tar det lite som det kommer, och jag vet att man inte ska jämföra. Men. Han är så olik alla andra jag träffat, mest på ett positivt sätt- men han är förjävla dålig på att höra av sig! Det är mest jag som hör av mig, jag som åker dit bara för att få se han i 5 minuter osv. Och ja. efter 10 år så vet jag ju hur han funkar och jag vet att han är så med verkligen Alla.. Analysera, analysera och analysera mera. Jag är en sån jäkla tjej. Kanske bara ska låta det vara och se om han blir bättre? Och om han är så gullig och seriös som han faktiskt verkar vara när vi är med varandra?
Jag är inte bra på det här med dating/förhållanden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0