happy bunny

Igår och idag har min fina bror varit hos mig och hjälpt mig med att sätta upp hyllor, klädhängare, mörkläggnings gardiner och min Tv på väggen. Nu känns mitt hem riktigt hemtrevligt och det kommer bli så himla fina bilder på fredag då de kommer för att fota. Min lägenhet ska nämligen vara med i en tidning för sigtunahem där de ska marknadsföra det nya området! Det är en tjej som jobbar där som jag känner som visat lite bilder från fb och tydligen hade marknadsavdelningen blivit helt kära så de ringde och frågade om de fick ta lite bilder. Helt galet kul! =)

Sitter på jobbet nu till 24 och det finns absolut ingenting att göra så nu ska jag koka lite kaffe och sen ska jag terra min P lite och se om jag kanske tom kan få upp honom hit på lite kaffe och kramar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0