Bokat och klart!

Den 28e åker jag till Ullared på minisemester med mami, syster, bebis och kanske svägerska.
Den 2a åker jag med P, R och L på kryssning! Så. Jävla. Glad.
Helt plötsligt så har jag massor att se fram emot och det om bara en dryg vecka. Hallåj! =D
Nu ska jag skriva ner en inköpslista bara så att jag inte shoppar för mkt denna gång, har dessutom inte direkt plats i mitt lilla slott för mkt mer saker så nu ska jag bara köpa sånt som jag faktiskt kommer använda. Julklappar, träningskläder, en ny vinterjacka och kanske lite julpynt eftersom det är något som jag faktiskt tänkte slänga upp i år.
Ska jobba lite nu, men är så jäkla hype så jag kan knappt koncentrera mig. Iiiiip! Ha en helg!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilken båt åker ni?

Svar: Vi åker med Silja Galaxy
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2013-10-27 @ 20:47:36
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0