tröttmössa

Första morgonpasset av tre och jag känner mig redan slut som artist, det här med att vakna 04.45 är helt klart Inte min grej egentligen. Har inte sovit så mkt heller iofs men det var helt klart värt det. Var på middag igår med P, L och R och det var supermysigt, satt och åt och snackade skit tills stället stängde och sen åkte jag och P hem. Problemet är bara att vi alltid ska ligga och prata en massa så det är inte det lättaste att somna. Älskar dock att sova med honom och han är den första killen någonsin som jag faktiskt tycker om att mysa med även när jag sover, han är så sjukt mysig. Min kille <3
Nu ska jag hämta kaffe, slänga på smilet och försöka vakna till liv. Längtar tills 15 när jag slutar och P kommer och hämtar mig.. Är det såhär det känns att vara i en bra relation alltså, cause I can get use to this. Tänk att man ska få reda på det först efter 29 år ;)

Ha en bra onsdag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0