så det är såhär det känns..

När man är kär och har hittat rätt? Han håller om mig varje natt, pussar på mig i sömnen när han vänder sig om, han ringer flera ggr om dagen bara för att, han kommer överens med hela min familj och han visar känslor öppet och hela tiden. Jag är så brutalt lycklig över P, över att han kom in i mitt liv just nu, att han är ärlig, att jag kan vara mig själv till 1000% med honom, att han får mig att skratta och att han får mig att känna mig trygg. För första ggn någonsin så är jag i ett Hälsosamt förhållande, ett förhållande med ömsesidiga känslor och absolut inga som helst spel. På fredag ska jag med honom på hans kusins 40-års fest så då blir det till att träffa i princip alla hans kusiner, jag är cepe nervös men det kommer säkert att gå bra. Just nu lever jag i en rosa bubbla och här tänker jag stanna så länge jag kan! ;)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Åh! <3

2013-11-20 @ 19:32:24
URL: http://nattstad.se/Rebos
Postat av: Mija

Finns ingen annan som förtjänar detta lika mycket som du! Om du ens förstod hur lycklig jag blir av att se dig må bra?!

Min nyponros <3

2013-11-20 @ 21:35:44
URL: http://mijauz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0