meet the parents

Jaha, så har man officiellt träffat P´s föräldrar så nu är det "på riktigt". Nu är det öppet han och jag och jag kommer inte klara mig undan en etiopisk måltid länge till ;) Hans mamma älskar mig också så det känns bra. Allt med P känns bara så himla rakt, enkelt, ärligt och vi har så sjukt kul ihop. Lövely. Annars- Ullared var galet och jag slösade massa pengar igen, men nu är jag iaf klar med alla julklappar och vi hade riktigt mysigt. Och imorgon folket- imorgon smäller det!!! Imorgon åker vi på kryssningen och nu har vi fixat skjuts in och hem, outfitsen är klara och humöret på alla är på topp! Faaaan va kul det ska bli, jag är alldeles till mig! :D Men först är det kalas för mosters prins imorgon så imorgon bitti är det gå upp tidigt, åka med syster och handla, förbereda kalas och sen mysa med familj och släkt som gäller. Ser så galet mkt fram emot hela morgondagen så det är löjligt. Jobbar till 24 idag och nu får gärna tiden gå fort fort fort! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0