älska livet <3

Haft världens kanske bästa vecka, en hel den jobb har det varit men iom att jag är hemma igen på det jobb jag vill vara så har det vart helt ok det med. Var ledig i onsdags dock och då åkte jag, min M och P till uppsala för lite shopping. P köpte jacka, mjukisar och två hoodies, jag köpte en jacka och sedan köpte vi en Himla massa annat jag och M också. Vi var på Lager157, Ikea, Rusta och Chili.
Lite fattigare men mkt lyckligare ;) Hade en helt underbar dag och jag är såååå himla glad och tacksam över att de kommer överens och att P blir så himla bra bemött av min familj och vänner <3

Igår hade jag dock en Ännu bättre kväll då jag var på mysmiddag med M, A och P nere på O´learys, det var alldeles för längesedan iom allt som hänt men det är Helt Fantastiskt hur starka band vi alla har till varandra för det var precis som det alltid har varit. Så ska det också förbli nu. Mina finaste älskade vänner, jag har saknat de så mkt och jag känner mig så sjukt komplett nu när de är tillbaka.
Jag har de finaste vännerna <3

Om man kan jinxa livet så hoppas jag vid gud att jag inte gör det nu, men herrejösses vad jag är lycklig i mitt liv just nu. Underbar familj, underbar pojkvän och fantastiska vänner. Får jag bara behålla jobbet nu efter februari så faller alla bitar på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0