Orättvist

Förra året slutade tungt och detta år började ännu värre.. I december åkte min pappa in på sjukhus i fyra hemska dagar och när vi trodde att allt var bra, då det tack gode Gud blev bra med pappa, så kom nästa smäll.
Just nu ligger en av de personer jag känt längst i livet på sjukhus och slåss för sitt liv. I början var de 48 första timmarna kritiska men nu när de är över så kom nästa besked.. Cancer i magen, lever och båda lungorna och vi vet inte hur länge vi har personen kvar hos oss. mitt hjärta blöder och jag här gråtit så mkt under nyår att det inte längre finns tårar kvar. Allt känns bara så fruktansvärt jobbigt och tungt just nu. Men jag hoppas och ber för ett mirakel, jag kan inte föreställa mig ett liv utan denna person som följt mig sen dag ett i livet.
Livet är så fruktansvärt orättvist ibland!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och jag om dig <3

Hoppas att personen i fråga fårsitt mirakel.

Svar: Tack fina! <3
muskarcusamotrebakurva.blogg.se

2013-01-16 @ 09:59:27
URL: http://nattstad.se/rebos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0