tröttmössa

Sitter i (skam)kuren med kaffe och försöker vakna till liv, var så brutalt trött imorse när P ringde och väckte mig så jag ville börja böla som ett barn. Vaknade dock och gjorde mig redo och sen kom P över och åt frukost med mig innan jag åkte till jobbet. Vi har bestämt oss för att flytta ihop nästa år så snart han får 100% tjänst och ev så kommer det upp en sådan i början på året så nu håller jag alla tummar jag har för att det blir så. Då kan vi börja spara pengar så vi kan åka på semester i sommar och så att vi kan köpa något eget sen =) Igår var vi hemma hos A, idag ska jag fira svåger och sen hem till E, imorgon ska jag träffa syrianligan och på torsdag ska jag Äntligen få träffa min Norge- S och sen jobbar jag 4 kvällar. Det är mkt nu! Tur man gillar att ha många bollar i luften och att jag är klar med julklappar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0