nu är glada julen slut

Jag har jobbat hela julhelgen och det är skönt att det har varit lugnt efter ganska hektiska veckor, sitter här nu också för sista gången denna vecka och sen är jag ledig i tre dagar vilket ska bli så sjukt skönt! I dag efter jobbet ska jag och P åka och handla present till L som fyller år imorgon och jag ska kolla om jag kan hitta någon ny klänning att ha på mig, sedan ska jag träffa E och sen blir det nog till att försöka sova hyfsat tidigt. Känner mig helt slut efter tre morgonpass, helt klart inte min starka sida att gå upp tidigt men det är galet skönt när det är över och man har hela dagen kvar att göra saker så det är bara att härda ut djävulstimmarna på morgonen..
Annars har julen varit underbar, julafton firade jag och P hemma på morgonen tillsammans, sedan gick vi över till mamma och pappa och fikade innan P åkte hem till sig och vi andra åkte till bror och hans familj. Hey baberiba men huuur mysigt som helst och jag älskade varje sekund med mys med barnen och snack med de vuxna så grinchen är officiellt borta från mig och numera är jag lite smygkär i julen =) Efter på kvällen åkte jag iaf hem till P och hans familj en stund innan vi åkte hem till mig, juldagen hade vi en slappardag hemma hela dagen och han spelade tv-spel medans jag låg och läste- herredudel-skönt! Igår var vi hos min mamma och pappa hela eftermiddagen och mös och på kvällen åkte vi till hans syster och mös lite till med de. Som sagt- I love xmas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0