Jobba sig lite...

Jobbhelgen fortsätter, bara ledig i torsdags och nu är jag inne på min 2a kväll av fyra. Men det är helt ok ändå, inte det roligaste men jag slutar ju 22 idag och jag har dessutom sällskap hela passet vilket är ovanligt! Dessutom så jobbar jag alla helgdagar utom julafton så det kommer iaf att bli lite extrapengar i januari och eftersom detta är en riktig pissmånad för mig med x antal fler och höga räkningar än jag räknat med så känns det ändå bra. Just nu räknar jag ner tiden tills julafton, allt mys på mellandagarna och den 28e när vi ska bo på hotell. Myspys! Hoppas på att däremellan kanske hinna träffa min M också så vi kan kramas =)
Har inte så mkt spännande att förtälja just nu känner jag, men skönt att fördriva tiden ändå så vi hörs nog snart igen mina små trogna (typ 4 haha) läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0