en lista

Snodde en lista av min Mija helt lagligt i brist på att fördriva den sista tiden på jobbet ;) Gjorde du något 2013 som du aldrig gjort förut? Jag jobbade heltid natt.. Inget för mig. Genomdrev du någon stor förändring? Nja, stor och stor. Jag började om med jobbet, började gå hos en dietist och skaffade pojkvän- ganska stort för mig ändå ;) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte i år tror jag.. Eller är jag hemsk och har glömt någon? "/ Vilka datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 16 augusti när jag och P träffades igen efter dryga 10 år. Vilka länder besökte du? Turkiet Din största framgång på det privata planet? Att jag vågade släppa P in på livet och chansa på riktigt på en kille igen. Vad spenderade du mest pengar på? Min Nya lägenhet! <3 Största misstaget? Jag vet faktiskt inte.. Att jag tog tillbaka idioten Z igen kanske. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja att jag och min M är tillbaka hos varandra igen och att mina syskon fick barn igen. Saknar du något från år 2013 som du vill ha år 2014? Inte direkt, nu har jag allt jag vill ha inför 2014 tror jag. Vad önskar du att du gjort mindre? Massor. Bästa boken du läste i år? Vet inte faktiskt, det blev en hel del i somras.. Vad var din största framgång på jobbet 2013? Att jag slutade på hotellet och kom tillbaka till Europcar igen! <3<3<3<3<3 Något du önskade dig och fick? En frisk pappa och en nära vän som verkar må lite bättre iaf tack gode gud. Något du önskade dig och inte fick? Fast anställning på EC- går bara på cik just nu. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag var hemma med familjen och sen på kvällen drog jag och Kussen till Trädgården i skanstull. Vad fick dig att må bra? Familj och vänner. Vem saknade du? Mest av allt M och jag är mer än brutalt glad över att jag vågade ta kontakt igen <3 Men sen också farmor, vissa stunder hade jag kunnat ge hela världen och lite till för att få ha henne hos mig. De bästa nya människorna du träffade? A på clarion, han är fanimig Grym! Mest stolt över? Att jag tog modet och tog kontakt med M. Att jag vågade säga upp mig från hotellet och att jag lyckats gå ner 12kg! Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Jag tänker nog inte göra så mkt annorlunda, jag ska försöka få igång träningen bara så att jag droppar mer i vikt och blir mer fit.. Ingen vass för mig sommar om jag får bestämma! =D Sådär ja. 10 min kvar till hemgång! Lite stressad över helgen dock för nu är det mkt som ska fixas med känns det som.. Men allt löser sig och jag har ju eg bara roliga saker inplanerat iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0