2014 ska jag nog fan skita i att hänga i vassen..

Var hos dietisten idag och hade gått ner ytterligare 2kg (vilket jag Inte trodde med tanke på hur mkt jag ändå "slarvat" nu), så nu har jag gått ner totalt 12 kg på dryga tre månader! WOHOOO! Måste bara se till att ge mig själv en spark i arslet så att jag börjar röra på mig också för tänk vilka resutat jag kommer att se då! Det kändes iaf bra att höra och nu är det full fart framåt igen tills jag ska dit igen efter jul.. Känner mig väldans mkt mer motiverad nu när jag såg min vikt också och den faktiskt inte alls var så illa som jag själv hade trott faktiskt,och att sedan kunna handla kläder i mindre storlekar och att höra folk man inte sett på länge kommentera det gör saken bara mer motiverande faktiskt. Dock är P min största motivation just nu, han har ju gjort en gbp-operation för ett år sedan så han är ganska liten nu och man vill ju inte vara större än killen ;) Haha kanske fel tänk men det funkar för mig iaf =)

Kommentarer
Postat av: Mija

Så jävla stolt över dig!!!! :)

2013-12-12 @ 09:42:06
URL: http://mijauz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0