2013 - resume

2013, året som började med att en närstående slogs för sitt liv, som jag satt hemma med E och grät in när jag inte längre orkade vara stark. Där jag träffade Z, där jag var på en av mitt livs bästa resor, där jag slutade min anställning på Clarion och gick tillbaka till Europcar, där jag lät det förgångna ligga i det förgångna, där jag fick tillbaka tre av mina viktigaste vänner och där jag träffade P igen efter ett antal år. All and all- det började i riktigt pissig anda men sista halvåret ungefär började det ordna upp sig på riktigt och jag ser Verkligen fram emot ett nytt år, en ny start och en gammal vänskapskrets som är starkare än någonsin.
Just nu mår jag bättre än någonsin och jag hoppas att 2014 fortsätter lika bra. Hoppas att ni alla har ett underbart nyår och att det nya året ger er allt ni önskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0