uttråkad = lista

Japp, har galet jäkla tråkigt och 1,5 timmar kvar här så jag kör en liten lista som jag lånade på Listfolder.com - tack för lånet! Då kör vi, tjohooo!

100 sanningar om mig.

SENASTE:
Dryck: 
Telefonsamtalet:  Ringde Pappa nyss och frågade lite saker om min lönespec- som det Måste vara fel på såklart! =(
SMS: Plupp, vi bestämde att vi ska ha movienight idag =) 
Sång du lyssnade på: Don´t go chasing waterfalls spelades nyss på min spoitfy.
Gången du grät: I somras i Turkiet när vi kom in på ämnet och började prata om farmor.. Jag saknar <3


HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger:  Ehh.. Ja..Haha, konstig fråga eller så är den bara skumt formulerad? 
Har någon varit otrogen mot dig: Ja
Varit kär?: Ja...
Förlorat någon speciell person:  Ja
Varit deprimerad: Ja
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha ja! Dessutom i örat på en kund en gång =D

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2:  Vit
färg 3: Grönt är ganska schysst.. Och rosa har jag börjat gilla.. Och korall..

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän:  Jag vet inte.. Tror inte det..
Fått ditt hjärta krossat:  2ggr/1person
Skrattat så att du har börjat gråta: Japp 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja
Insett vilka som är dina äkta vänner: Nä det visste jag redan innan <3
Fått reda på att någon har pratat om dig:  Ja.
Kysst en kompis:

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat:  Men oj, hade nog bara "riktiga kompisar" på msn när det begav sig.
Hur många barn vill du ha: Vet inte OM jag vill ha barn men om jag nu ska ha det så vill jag ha 4.
Har du några husdjur: Nejtack
Vill du ändra ditt namn: Nä det verkar onödigt  
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Firade
Vilken tid vaknade du idag:  09.26
Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon med min T
Någonting som du längtar till: Semester :) haha
Senaste gången du träffade din pappa:  För några dagar sen
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Att jag träffade C
Vad lyssnar du på just nu:  Spotify, just nu Hoffmaestro
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens:  Ja?
Vad gör dig irriterad just nu: En viss person
Vad är ditt namn: Jeanette aka. Janet
Singel/upptagen: Singel
Stjärntecken: Lejon
Kille eller tjej: Kille till mig
Grundskola: Edda
Gymnasie: Märsta
Högskola:  Livets hårda ;)
Hårfärg: Brun
Långt eller kort:  Långt på mig
Längd: 172,5cm
Vad gillar du gällande dig själv:  Inte mkt
Piercings:  Nej
Tatueringar: Inte det heller
Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
Operation: När jag var 5 och opererade polyperna
Piercing: Hål i öronen, annars har jag fortf ingen
Tatuering: Samma här, har ingen.
Bästa vän: Min första bästis var syster och min ena kusin. Ska man ta det utanför släkten så var det C
Sporten du spelade: Testade både fotboll och handboll men vet inte vilken som var först
Husdjur: Hade bara en guldfisk
Vaccination du minns: I fyran när man var tvungen att ta en
Konsert: James Blunt =)
Förälskelse: Haha! I lekis var jag kär i både N och Q.. Galet kär ;)
Alkohol du drack: Cider tror jag

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: Inget heller 
r du på väg att: Kasta datorn genom fönstret eftersom denna lista blir knäpp när jag skriver!
Lyssnar du på: Fortf! Spotify
Väntar du på: Att klockan ska bli 20 så jag får gå hem

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Igen? Vem skriver dessa listor? Vet ej om jag vill ha barn iaf..
Vill du gifta dig: Ja
Karriär i åtanke: Ingen särskilld

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar.. Nej pussar.. Eller jag vet inte..
Kortare eller längre: Längre, helt klart!
Romantisk eller spontan: Spontan! Jag är sjukt oromantisk så det är lika bra
Snygg mage eller snygga armar:  Armar
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Inte för känslig iaf, då jag inte heller är det
Ragg eller förhållande: Förållande
Bråkstake eller tveksam: Tveksam?

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja
Tappat glasögon eller linser:  Ja
Haft sex på första dejten:  Ja
Krossat någons hjärta: Ja =( Men vi är bästisar idag så det räknas inte =)
Har du blivit arresterad: Nej
Dissat någon:  Ja
Gillat din killkompis (mer än som vän): Haha jaa, puppy love

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja
Mirakel: Ja
Kärlek vid första ögonkastet:  Inte längre
Himlen: Ja
Tomten: Nej
Att kyssas på första dejten: Om man vill
Änglar:Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut:  Absolut!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familj/släkt/vänner
Vad vet inte så många om dig?: Oj. Jag vet inte.. Att jag har lite tvångstankar och alltid måste ställa klockan på något med 6 när den ska ringa? Ex. 04.36 eller 46 osv..

Det var listan det, sjukt jobbig att fylla i då den hela tiden ändrades och texten flyttades konstigt osv.. Men nu är den klar och jag slutar om en timma! Vilket innebär att den tagit nästan en timma att fylla i med alla avbrott som tillkom =)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0