tröttmössa

Idag är jag Trött. Helt sjukt trött också, men som tur är så är det bara imorron också som klockan ringer 4.30 för sen är jag ledig i två dagar och då ska jag passa på att sova.. zzzz... Totalt ovärt att vara här idag också eg då det typ inte är Några bilar in, så jag sitter på jobbet sjuk, trött och mår som en skit "bara för att". Usch, nej sådana här dagar borde man bli arbetsbefriad med full betalning. Kan ju jag tycka iaf.
Hur som haver. Jobbar till 14.30 idag och sen blir det att handla och sen åka hem till soffan och bädda ner mig med täcket. Om jag har ork till det så kanske jag rensar ut den ena garderoben ikväll så Plupp har nånstans att lägga sina kläder och om jag känner mig riktigt hardcore så kanske jag plockar in alla hennes torrvaror i skafferiet också.. Kanske. Som det känns just nu så pallar jag knappt ens sitta upp för att kroppen gör så ont, men det kanske blir bättre i eftermiddag när värktabletterna kickar in. Skulle ha träffat min M och min bebisE idag eg men vill inte smitta så det får bli en annan dag i veckan eller i nästa vecka ist. Tråkigt =( Dummingsjuka!
 
Drömde konstigt inatt. Drömde att mamma, syster och jag skulle åka iväg på nån weekendresa men att pappa och mamma packat upp min väska av misstag för att de trodde att jag hade kvar saker sen turkiet. Av någon anledning så hade jag dessutom hållt på och packat i veckor inför resan och blev därför Helt Förstörd och börjar gråta och tjafsa med mamma och syster. Vaknade därför hulkandes och gråtandes kl.2.45 i natt.. Helt sjukt ju, dessutom till En Sån dröm? Haha, snacka känslig ;)
När jag somnade om däremot så drömde jag en fin dröm, ni vet en såndär när man bara vill somna om igen till och typ aldrig mer vakna upp från? Ah en sån.. Helt underbar var den och jag var inte på solskenshumör när klockan ringde och jag insåg att det var dags att åka till jobbet, i vad som kändes som, mitt i natten.. Helt sjukt hur Mörkt det är? Klockan halv sex på morgonen nuförtiden är det BeckSvart pepople! Att man aldrig vänjer sig vid det?
 
Massa babbel om allt och inget nu känner jag. Ska väl wrap it up och sluta här kanske innan jag har skrivit en hel bok om allt och inget, dvs det som rör sig i mitt huvud nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0