trött som en gris

Jäkla märkligt uttryck det där eg.. Vadå gristrött/trött som en gris?
Ahja. Inne på fjärde mördar(morgon)passet så nu är det bara imorron kvar och sen är jag ledig i två dagar innan det är kvällsvecka som gäller. Hatar verkligen morgonpass men har insett att det dock är ganska skönt att komma hem strax efter 15 ist för att behöva komma till jobbet den tiden. Tiden går dessutom ganska fort iom att det oftast är högre tryck på morgonen, men det är fortf tungt att gå upp så tidigt..
 
En vecka sen jag kom hem från turkarna snart och jag saknar det redan. Jag älskar solen, värmen, stranden och allt annat som man har på semestern. Hade en otroligt lugn semester i år och jag känner verklligen att det var precis vad jag behövde nu, men nästa år lutar det åt att det blir Marmaris igen och då lär jag ju få vila lite mindre ;)
Funderar dock starkt på att försöka komma iväg till Egypten i en vecka i februari. Iom att jag kommer att ha ett schema som ger mig ledigt varannan vecka så skulle jag ju kunna dra iväg en vecka när det infaller och sen så kommer man hem och kör på igen. Skulle vara awsome och jag vette tusan om jag pallar att vänta i ett år innan jag åker nånstans igen, speciellt efter att ha börjat på ett nytt jobb på ett dessutom nyöppnat hotell. Det lär ju ta ganska hårt på krafterna.. Nä, som sagt, om jag har tur och råd så kanske man kan komma iväg en vecka på all inclusive med massa sol och poolhäng. Hoppas!
 
Sitter i (skam)kuren nu men ska gå in på kontoret igen, får dra en resume över resan nån annan dag. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0