sista schemalagda passet i (skam)kuren..

Känns helt weird att jag bara kommer att jobba nästa vecka och ynka två dagar till efter det och att jag sedan inte kommer att komma hit regelbundet mer. På Europcar har jag lärt mig så mkt om mig själv, jag har fått lära mig massor av nya saker om bilar osv som jag aldrig hade kunnat annars och jag har fått jättefina vänner och kollegor. Att tänka att jag inte regelbundet kommer att gå in genom dörren, möta alla och kramas och snacka skit känns så himla avlägset, nästan som att en del av mig ångrar mig.. Men samtidigt så Vet jag att jag inte gör det, att allt kommer att bli så mkt bättre på Clarion och att jag säkert kommer att trivas lika bra (om inte bättre) där och att jag i grund och botten bara är jävligt nervös. Men det är kanske inte så konstigt ändå..
Jag kommer ju dessutom att jobba kvar extra på Europcar, så helt slutar jag ju faktiskt inte ändå =)
Jobbar till 20 idag och sen ska jag åka och handla och sen åka hem och hämta upp E för att åka och hämta lite mer av hennes saker. Det går än så länge bra och nu när hennes möbler kommit in så ser det faktistk bättre ut än jag trodde så det blir nog toppen det här! Får se vad vi gör ikväll, men det lutar åt en soffkväll med film eller nåt då ingen av oss direkt har pengar att slösa och jag känner inte att det är värt att slösa massa bensin just nu heller ioom att jag inte kommer få lön nästa månad.
 
Imorron ska jag iaf ha mysdag med mina brorsdöttrar, de kommer och ska sova hos mig då min bror och hans fru ska på fest. Så imorron blir det massa bus och mys med mina fasterhjärtan och sen på söndag så kör jag hem de innan det är dags för jobb igen. Fasters små kärlekar, det ska bli så mysigt att ha vår första övernattning hemma hos mig tillsammans =D
 
Nu ska jag göra lite nytta kanske.. Ha en trevlig helg!
Jääääättegammalt kort! Men här är de mina fasterhjärtan.. För sisådär 3 år sen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0