sista schemalagda morgonpasset...

Nu är det nära, efter idag har jag bara två dagar (kvällar) kvar på EC innan det är dags att kasta sig ut i nåt helt nytt. Har verkligen dubbla känslor och ju mer tiden går desto mer panikliknande känslor får jag, vet inte alls hur jag ska hantera detta.. Är å ena sidan supermegaglad och å andra sidan så vill jag börja storgråta och ångra mig och jobba kvar här för alltid med de jag tycker om. Dock så vet jag ju att det är dags att lämna och jag tror verkligen att allt kommer att bli till det bättre på så många sätt, men det var lite konstig timing med tanke på hur mkt som rör sig i mig jus nu. Som (typ) alltid på hösten så blir jag lite smånere och känner mig lite deppig, men i år är det värre på nåt sätt. Sen jag kom fram till vad jag vill och aldrig haft så är det det enda jag kan tänka på och just därför är det skönt att ha ett jobb med en trygghet.. Strunt samma, det låter inte vettigt, men det ska bli sjukt kul att börja på Clarion så fort jag slutar vara så nervös.
 
Idag efter jobbet ska jag hem, försöka städa undan lite och sen ska jag slänga mig i soffan och ligga där tills ikväll när plupp kommer hem (dvs i typ en timma) och sen får vi se om vi kanske åker och nattfikar efter 22 eller nåt. Känner att jag vill ut och kolla på lite folk och bara chilla. Ska träffa min M och bebis E imorron eftermiddag när de vart på bvc, få se om de vill komma över eller ifall jag ska ta mig hem till de ist. Har som sagt så jäkla vidrigt hemma, men om plupp hinner få bort lite av sina saker så att jag iaf kan dammsuga och torka överallt så kan vi vara hos oss. Ska bli brutalt skönt att få jobba bättre tider sen iaf så att jag kan få träffa folk lite oftare och på mer normala tider! Längtar till det!
 
Ska väl ta tag i faktureringen på jobbet då kanske, har skrivit av mig klart för denna gång. Vill skriva så mkt men inget kommer liksom ut, dels för att jag inte vill men mest för att jag inte ens vet hur jag ska ta det själv. Så det får bli såhär ist, ett halvtrassligt och småtråkigt inlägg om jobb och virvarret av tankar kring det ist.
Ha en söndag folket! Tjilivippen.
 
I gamla uniformen på mitt (numera bara för att jag slutat) älskade jobb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0