sådär ja.. sjuk igen..

Sådär ja, så ligger man hemma sjuk IGEN då. Bajs. Vaknade i tisdags och hade så ont i kroppen och huden att jag knappt kunde röra mig och på det så var jag toktäppt i näsan och fick migrän. Ingen höjdare alltså. Ringde till jobbet och sjukskrev mig och blev beordrad att gå till läkaren av min chef (som inte var så glad), men jag sa som det var och att jag verkligen inte orkade så hela tisdagen låg jag i soffan och sov. Bokstavligt talat, var uppe en gång för att försöka få i mig en macka och sen sov jag igen..  I onsdags pallrade jag dock iväg mig till läkarn och lyckades tom göra honom orolig för att jag var så dålig och inte ens protesterade under undersökningen eller blodprovet. Så att nu väntar jag tid för en skallröntgen så att vi ska se om jag har vätska i bihålorna och isf måste jag opereras. Mora. Ringde dock chefen igen innan jag sov bort hela den dagen också och nu var han iaf snäll igen. Alltid nåt..
Hoppas på ett sätt att det är så, så att jag kanske äntligen kan få bli frisk men samtidigt är jag galet rädd. Rädd för att de ska hitta "nåt annat" och rädd för en operation.. Men det är bara att gå dit och kolla så får man väl ta det därifrån sen. Är iaf sjukskriven veckan ut så nu är jag hemma hos mamma och pappa och ligger på deras soffa, men ska ev försöka ta mig ut en sväng idag med mamma och morfar så att jag kan gå förbi apoteket och hämta ut min nässpray mot migän. Oh the joy.

Vet att detta var det deppigaste inlägget ever (och jag överdiriver ju aldrig), men just nu så är jag ingen solstråle. Förutom sjukdom så har jag kontakt med H igen och ska försöka få ihop en fika så att vi kan prata ut om en hel del när jag är frisk igen Och så ska min S flytta till Bergen i Norge i ett år. Kul. Verkligen skitkul..
Så. Nu har jag deppat klart, ska powernappa nu innan jag åker ut och nästa gång jag bloggar så ska jag vara så jävla glad och festlig att man skrattar tills man gråter. Eller iaf vara lite mer positiv.

Cao!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad har hon fått för sig att göra i Bergen?! :O

2012-05-11 @ 10:59:44
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Jag tycker det är bra att det blir en ordentlig utredning på dig nu! Seriöst, du är så ofta sjuk att din kropp måste ta emot enormt med stryk och det är verkligen inte bra. Man blir ju orolig!



Jag hoppas verkligen att det går att åtgärda med en liten operation. Så slipper du må dåligt.

Men som du säger, oroa dig inte i onödan (lätt att säga, men svårt att leva efter, jag vet) utan ta det som det kommer.



Jag finns alltid här för dig, det vet du! Att du inte ringt till mig?! Jag tänker på dig min gumma! Älskar dig. Puss.

2012-05-11 @ 12:25:34
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0