och genomskinligt grå, blir jag utan dina andetag <3

Andra och sista morgonpasset för denna gång, men hey- det är sol ute och jag slutar tidigt! Vaknade 05.30 och ser att det är Strålande sol och inte ett enda moln på himlen när jag drar upp persiennerna, vem kan vakna med dåligt humör då eg? Hallåj solen! Bästa att sluta 15.30 och sen åka hem till mami och papi och grilla, och mysa med de, syskon, syskonbarn, morfar och faster. Underbara underbara söndag <3
Sen framåt kvällen så ska jag träffa S och som det ser ut så blir det nog till att dra in till stan och fika lite. Ska passa på och ringa min älskade vän T och se om han mår bättre, så kan vi förhoppningsvis träffa honom också.

Igår var jag btw Jäkla duktig! Vaknade 05.30 och åkte till jobbet, jobbade på sjukt bra och fick precis allt och lite till gjort, åkte direkt då jag slutade upp till garagen och tvättade bilen med "lillebror", åkte sen och tankade och sen åkte jag hem och städade. Så jävla skönt!!! Hade (enligt mig, tydligen ingen annan dock) så skitigt att jag inte ville åka hem igen någonsin, men tvingade mig själv att åka hem och sen jäklars. Dammsög, skurade väggar, skurade badrummet överallt, dammade och diskade så nu är det bassemig skinande rent igen! Firade med en lååååång dusch och sedan varma mackor till middag framför en film. Myspys. Hade verkligen ingen ork till något alls när jag var klar så det var inte nån direkt spännande lördag men det var en av de skönaste på länge, låg i sängen vid 22 redan och somnade vid 24. Smuttast!
Ledig imorron också, men ska till tandläkaren vid 14-tiden så den dagen blir ju lite halvförstörd ändå, måste dessutom passa på att åka och leta doppresent till min lillskrutta och hur det ska gå när man ser ut som en hamster vette tusan, men jag hoppas att jag hinner iaf för sen jobbar jag precis hela veckan utom helgen och den går ju åt till förberedelser på lördag och själva dopet på söndagen.. 
Jaja, ska glida runt lite på nätet nu och kolla läget tror jag så kanske jag hittar nåt som jag kan åka och köpa imorron. 
Ha en galen och solig dag!


Som jag älskar den här mannen, min T rocks! <3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0