helgens första morgonpass

Lördag idag och jag var på jobbet långt innan jag behövde eg. men vaknade tidigt och var klar tidigt så det var lika bra att åka. Ganska skönt dock att kunna öppna upp allt i lugn och ro och fixa lite kaffe innan man kicksparkar den här dagen i magen.
Jobbar till 14.30 idag och sen ska jag åka hem, städa, laga middag och ha en teledate med min kompis E innan jag tidigt som tusan ska duscha och hoppa i säng så att jag pallar med ett morgonpass till. Kör 07-15.30 imorron och sen åker jag till mami och papi på middag med hela familjen innan jag på kvällen ska hänga med min S, sen får vi se vad vi hittar på men det gäller att ha fått lite sömn om jag ska palla iaf.

Igår hängde jag med min M hela dagen, vi hade världens mysigaste dag tillsammans! Åt lunch ute, åkte till maxi och handlade frukt och choklad och sen åkte vi hem till henne och mös med frukt doppad i choklad. Mums! Efter det så färgade vi hennes fransar och bryn så att hon är ännu mer redo för bebis att komma ut och sen bara var vi och snackade och hade det bra. Älskade älskade M <3
Jag åkte vid 21 och då ringde jag O´s storebrorsa S och så åkte han, jag och hans kompis in till stan och tog en kaffe. Sjukt längesen jag träffade honom så vi hade en del att ta igen. All and all- en galet mysig dag!

Fick hem mitt paket från HM häromdagen btw, vilka jäkla fynd! Allt satt som en smäck (tom BH´n!) och jag är sjukt redo för en sommar bland turkarna nu ;) Längtar som fan tills jag får använda allt jag köpt, men eftersom jag är som jag är så kommer jag inte använda det i sverige eftersom allt är kortärmat eller utan ärm och det är en Big no-no för mig här hemma.. Men som sagt, Hallåj turkiet och en jäkla massa snygga och Nya sommarkläder! Janet blir fan lite extra glad i hjärtat! Räkningen kommer dessutom inte förrens lagom tills nästa lön och den lär bli bättre än denna eftersom jag jobbade hela påsken, så det gör inget att jag shoppade heller. Känns bra faktiskt.
Ja, nej jag har väl inte så mkt mer än det att komma med faktiskt.. Ska sätta mig med min andra kopp (vas även kallad pga storleken) kaffe nu och förbereda bokningarna inför måndagen. Driftig tjej här ;)
Ha en fin lördag!




Här ska jag och mina nya kläder bo i två veckor i sommar! <3

Kommentarer
Postat av: Mija

Tusen tack för gårdagen, det var typ bästa dan på hela veckan! You complete me :)

Puss puss puss puss

2012-05-05 @ 17:59:41
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej, Vart i turkiet ligger hotellet? så riktigt mysigt ut:)

2012-05-12 @ 10:05:18
Postat av: Janet

Hej Anna. Det ligger i Gümbet (Bodrum) och heter Green House :)

Bokade med fritidsresor.

2012-05-14 @ 08:26:51
URL: http://muskarcusamotrebakurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0