hallåj hjärtattack!

Slutade 21 igår, åkte förbi ICA Maxi och handlade och sen hämtade jag upp Plupp och så åkte vi hem till mig och balkonhängde en sväng. Gick och la oss vid tolv och jag somnade väl vid ett. Vaknar dock efter en timma av att Plupp skriker rakt ut (igen!!) och jag fick återigen en mindre hjärtattack och kunde inte somna om på ett bra tag, så när klockan ringde 04.36 imorse var jag mindre pigg.. Herregud, jag undrar vad som rör sig i människans huvud ibland?! Hahaha..
Är iaf tillbaka på jobbet nu, (skam)kuren idag till 15 och sen får vi se vad som händer men jag tror att jag åker förbi syster en sväng iaf och pussar på mina småhjärtan en sväng. Hade tänkt åka förbi brorsan men de är inte hemma förrens 16.30 och sen har min äldsta lilla tjej börjat på fotboll så de åker nästan direkt iväg på träning. Får ta det till helgen ist om jag hinner innan kryssen.
Annars blir det nog lugnt, kanske drar in en repa till stan en sväng ikväll och fikar lite men det är inget bestämt än, beror på hur pigg jag känner mig och hur S känner sig för hon börjar ganska tidigt. Känner dock att det skulle vara mysigt för jag är verkligen på humör för att komma ut och se lite folk, dessutom så finns det fan nästan inget bättre än att sitta och snacka skit på en uteservering i kvällssolen <3

Måste bara berätta btw hur awsome jag är ibland! Har hittat en galet snygg snubbe på Hertz, och nu har jag fixat fram lite info så jag vet att han är singel Och jag har dessutom fixat så att han kanske åker med på kryssningen han med. Win! Ibland kan jag minsann. Dock så är jag jordens största tönt så jag skulle aldrig våga visa nåt intresse iaf, men jag har iaf nåt snyggt att titta på ;)
Jaja, det var väl det. Kanske ska jobba lite?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0