galet jobb

Shit vad galet det var på jobbet igår, hyrde ut säkert 40-50 bil och fick neka ungefär lika många. Hade dock så sjut kul, humöret var på topp från början till slut och jag fick jobba med de grabbar jag gillar bäst på jobbet. Ikväll kommer det nog bli ännu värre dock för idag ligger vi med minus 14 på bilar och om de inte lyckats fixa det under dagen så är jag och min kollega ganska screwed! Jobbar dock med min tjej U och i garaget är det mina grabbar idag också så jag räknar med en bra dag idag också !:D
Har faktiskt bara idag, onsdag och torsdag kvar och sen är jag ledig fre-sön. Helt. Jävla. Underbart!
Ska träffa en av mina gamla bästisar och en annan av våra vänner på torsdag, min gamla bästis AG har jag inte pratat med alls på tre veckor innan idag så jag räknar med en ganska akward fika men det ska bli skönt ändå. Kan inte gärna säga nej när jag har tid när hon faktiskt sträcker ut handen.. Men iaf, på kvällen/natten sen ska jag smygtvätta, på fredag ska jag ut med Plupp och S och på lördag har jag "en date" med min S. Vi ska shoppa, ev. gå på bio, spela biljard och senare på kvällen ska vi in till stan och fika med Pluppen. På söndag är det ju mors dag så den ska jag spendera med mamma, pappa och syskon med familjer. Myspys!

Har pratat lite med H också efter vårt senaste samtal, men fan, jag är bara förbannad på fanskapet. Jag vet inte hur jag ska hantera allt utan att han märker det heller, men jag orkar liksom inte snacka med honom mer och jag vill Defenitivt inte träffa honom... Vi hade bestämt att ses på fredag men jag ska ställa in det, har iaf en hel del "up" på honom med tanke på hur många ggr han ställde in förut. Suck. Suger átt jag lovade att inte bryta kontakten igen. Han är en bra kille ja, men vafan, hur jävla dum får man vara? Hans tankesätt och åsikter kring förhållanden och känslor gör mig så förbannad att jag vill åka till honom, spotta han i ansiktet, sparka han i skrevet och sen dra. En del män är fan dummare än tåget.

Jaja, det var väl det jag hade att komma med nu.
Men avslutningsvis vill jag säga till min M´s bebis i magen: KOM UT NUUUUUUUUUUU!!!!! Jag orkar inte vänta på att du ska ligga därinne hur länge som helst och gotta dig. Vi väntar på dig härute och nu har solen kommit också så nu är det varmt och skönt här med ;) Komsi komsi min lilleskutt <3

Kommentarer
Postat av: Mija

Jag räknar med att bli igångsatt om en vecka, tror inte hon kommer ut tidigare än så, hon bara gottar sig där inne nu med flit liksom.



Men tänk såhär, om max en vecka så är hon här. :)



Och jag kan också sparka H på pungen, jävla karl alltså, jag fattar inte vad det är som ska vara så svårt?! Men som du säger. Jävla Aspbergers, kan inte tänka på annat vis än pragmatiskt. Tror att hela livet går att planera. Säg mig, hur fan planerar man känslor? Äh, fan. Han behöver fan lite spö.

2012-05-22 @ 14:36:56
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0