fan va taskigt

Sådär ja. Sa till min kollega igår att jag minsann hade Jordens Bästa vecka, att mitt liv rockade satan och att jag minsann Aaaalltid skulle vara såhär pigg och glad. INgen sjukdom (snorig näsa räknas inte längre), ingen huvudvärk och ett konstant leende. Toppen! So far..
Vaknade i morse med ett öga som knappt vill vara öppet och vill gråta konstant, så idag sitter jag i (skam)kuren med solglasögon (halvblind självfallet eftersom jag inte vågar ha linser i) och möter kunder med ett rött, halvt öga. Ont gör det också.. Frågor på det? Några konstigher?
Så jävla drygt och typiskt. Har dessutom en chef som inte låter mig byta plats med någon på kontoret eftersom jag har fel kläder, och åka hem och hämta (MAX 10min) får jag inte heller. Tack för den televerket. Så idag tänker jag vara på ett överjävligt humör tills jag slutar och då ska jag åka och fika med R och AG och så får vi se hur det går, men något säger mig att min och AG´s relation kan ta slut helt idag om det blir nåt knasigt med tanke på hur mitt humör är..

SKITDAG!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0