en helt vanlig ovanlig tisdag i maj

Vakna 04.45, göra mig klar, åka till jobbet, ringa och väcka S, ringa och väcka H och sen ut och jobba. Dock så har denna dag gått så sjuuuuukt sakta så jag tror att jag avlider litegranna, har inte haft några bilar in alls nästan på mitt pass, men däremot så har jag haft en massa hikrar (bilvårdare) i min lilla (skam)kur hela dagen och det uppskattas! Mina boys är bassemig de bästa, en av mina hikers kan dock promenera på mina nerver och idag har hon traskat runt på de ganska fint men utöver det- Win!

Sitter inne på sluttampen nu och ska åka vid 13-tiden för att åka till Löwet och göra en (som det så fint heter) CT-skallröntgen. Börjar bli lite nervös nu över det, inte själva röntgen i sig men över resultatet. Ah well, time will tell.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0