bara ett morgonpass kvar och sen ledig i två dagar!

Ska bli så grymt skönt! Jobbar till 15.30 idag, kör 6-15 imorron och sen är jag ledig tom lördag morgon. M- vill du fika med mig en sväng imorron efter 15? :D
Har massa planerat dessa dagar iaf, imorron hoppas jag då på att få fika med min M. Sen kommer S över och vi ska äta middag ihop och efter det så åker vi in till stan och kör en kvällsfika på café60.
På torsdag ska jag umgås med syster och fam precis Hela dagen, mysfrulle, massa bus och gos med barnen, middag och film på kvällen med syster och hennes man.
Fredag ska jag städa på och sen så kanske jag ska åka och fika med turrebulgaren och hans brolla, men inget är bestämt än så vi får se vad som händer annars. Men all and all- en grymt bra ledighet och jag vill bara att klockan ska gå Fort så att jag får göra allt det jag planerat.

Firade valborg igår hos syster med hennes fam. morfar, mamma, pappa och ett par vänner till familjen och deras barn, vi grillade och bara umgicks. En helt underbar valborg och precis så lugn som jag ville ha den, orkar liksom inte göra så mkt när jag jobbar morgonpass längre. Jag fattar seriöst inte hur fan jag kunde gå ut och sen gå direkt till jobbet när jag var yngre, skulle jag göra så idag så skulle jag nog svimma av utmattning. Det blir så när man blir gammal ;)

Har inte så mkt mer att berätta nu, har bara så Grymt tråkigt och absolut ingenting att göra på jobbet så jag avlider snart.. Ska nog passa på att glida in på HM och kolla hur snart kläderna och skorna jag beställde häromdagen kommer ;) Ha en fin 1a maj!


Man blir lite trött och ledsen när man inser att man börjar bli gammal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0