back on track

Sådär ja, första dagen efter sjukskrivningen och jag står fortf på benen. Känner mig inte helt hundra än dock, huvudet värker och näsan är täppt men jag hoppas att röntgen visar att det är vätska i bihålorna så att jag kan få operera bort skiten och ha allt överstökat sen. Men som sagt- tillbaka igen iaf och jag Älskart! Hatar verkligen att ligga hemma sjuk, jag klarar det verkligen inte.

Förutom det så är det bra, jag väntar med Hög spänning på min älskade M´s bebis som inte verkar behaga komma ut till världen hur mkt man än försöker telepatera ;) Jag var på dop igår för min systerdotter och mös med alla barn, familj och släkt och sen åkte jag och fikade med Plupp och S hemma hos kussen.
Har fått upp kontakten med H igen också och ja, jag vet inte riktigt vart det leder men det verkar som att han insett ett och annat och sen får vi väl se vad som händer. Vi pratar ganska mkt dagligen och vi pratar om allt mellan himmel och jord, men inte om det som vi båda undviker att ta upp för tillfället. Jag har inga direkta förhoppningar och jag ska försöka undvika att ha det, men han är en fin människa och jag tycker så sjukt mkt om honom så att även om det stannar som det är nu så känns det ok den här gången.

Nog om det, solen skiner och Janet är trött men Jäkla glad och nu ska jag gå in och äta lunch så att glädjen håller i sig ;) Ha en bra måndag!


Happy Janet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0