äntligen är hon här!!!

Vill börja med att gratta min bästa, finaste M och hennes sambo som inatt blev föräldrar till en helt underbar och perfekt liten tjej! <3 Så nu är jag "moster" igen och jag älskar redan det lilla pyret så hjärtat värker och har dessutom hunnit fälla ett par glädjetårar ett par ggr idag. Älskade M är så otroligt duktig och stark och jag är så fruktansvärt stolt över henne som har orkat med allt trots en otroligt jobbig slutgraviditet och förlossning. Vill även passa på att berömma hennes sambo som funnits där hela tiden och stöttat, han är otrolig och jag är så glad att de funnit varann! Kärlek till er båda och GRATTIS igen till miraklet <3<3<3

Det var dagens höjdpunkt, sitter i (skam)kuren och småler och känner mig på topp idag efter denna nyhet!
Har annars haft en grym ledig helg! Fredagen var jag med syster och fam. hela dagen och på kvällen drog jag ut med plupp, S och P på Garbos och drack drinkar och dansade bort natten. Lyckades dessutom göra en sak som är totalt olik mig men jag kan inte klaga, det var azum. Lördagen städade jag bort och var allmänt Jättebakis på fram till sen eftermiddag och då hade jag och S en "date". Vi åkte och käkade middag tillsammans, åkte till kista.c och shoppade, gick på bio och sen åkte vi in till stan och mötte upp Plupp och tog en nattfika på Alberts innan vi åkte hem till mig alla tre och snackade ännu mer skit och sov. Igår var det ju mammas dag och den började vi tre tillsammans på stinsen och mer shopping samt frukost, sen lämnade jag tjejerna och åkte hem till mami och papi och grillade med dem, moffisen och syskon med familjer. Helt underbar dag! Och helt underbar familj har jag! <3
Avslutade med att åka hem till kussen och hänga hos henne och snacka skit halva natten och sen hem och sova, helt ensam för första ggn på typ 2 veckor. Mkt märklig känsla ska erkännas ;) haha
Så ja, det var väl den ledigheten det.. Fort gick det och Sjukt kul var det!
Nu är det jobb hela veckan och på fredag efter 20.00 tar jag semester i en vecka, vilket innebär att jag är ledig i 9 hela dagar! ÄLSKAR´T!!!! Längtar satan och dessutom så har jag ju kryssen nu i helgen med 20 pers att se fram emot så nu får veckan gärna springa förbi!

Fast, man kanske skulle ta och ta tag i det som ligger här nu först då.. Ha en kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0