well hello sunshine!

Vaknade 9.30 hos mamma och pappa, packade ihop mina saker och sen åkte jag hem och satt på min balkong i solen i nästan 2 timmar. Ljuvligt <3
Hur det än är så går faktiskt livet lite lättare när våren kommer, första solen och vårkläder samt leenden på okända människors läppar gör otroligt mkt! Vårkänslor is the shit!

Drömde en mardröm om H inatt och fick jordens hjärtklappning när jag vaknade, tänkte inte höra av mig men såklart så gjorde jag det iaf. Så. Jävla. Patetisk. Jo jag tackar. "Hej jag heter Janet och jag ligger på marken och ålar mig fram för en snubbe samtigt som han kan spotta, sparka och skrika fula ord efter mig om han vill för jag ligger tydligen bra här". Trodde aldrig att jag skulle utsätta mig själv för att få hjärtat krossat igen och trodde defenitivt inte att jag isf skulle hålla kvar vid den som gjort det, men hey. Här är jag. Usch och fy faaaan. Önskar att han hade gjort/gör nåt riktigt jävla dumt så jag kan hata han och vara sur ist men han verkar inte vilja vara det.. Skönt iaf att vi inte hörs direkt och efter jag får svar nu så kommer jag göra allt för att glömma allt vad han heter.
Men ni vet när man drömmer en mardröm som är så detljerad att man kommer ihåg varenda sekund av drömmen när man vaknar? Man gråter fortfarande, skakar i hela kroppen och kan inte riktigt få fram om det har hänt eller om det var en dröm? Så var min dröm inatt iaf.. Inte ok, speciellt inte när jag faktiskt vet att vad fan som helst kan hända honom och att jag med största sannolikhet Aldrig skulle få reda på det isf.

Nog om det. Idag är det jobb som gäller fram till 21, sen ska jag till ICA snabbt och sen kommer S över och hänger med mig. Myspys! Jobbar till 24 imorron och sen är jag ledig ons-tor och på fredag jobbar jag 9-18 och ska sen in till stan med S och fika med R. På café Albert såklart ;) Smutt!
Nu ska jag glida runt på lite klädsidor och se om jag hittar nåt spännande, med 10 bilar in på hela mitt pass så är det inte direkt stressigt och jag måste ju ha nåt att göra ;)
Ha en awsome dag i solen!


Alla älskar solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0