vila i frid "pappa björn" <3

Igår möttes jag av en Hemsk syn när jag går in på fb, jag fick reda på att mina vänner förlorat sin pappa. Han var en otrolig människa med den vitaste själen och han välkomnade alltid alla och tog alla till sig som sina egna barn, när det var fika på g så var det alltid pappa Björn som bakade bullar och satt och berättade gamla historier för den som ville höra.. Han söner är något av de vackraste i världen och jag sörjer verkligen med de även om vi inte hörs så  mkt längre. Vila i frid Pappa Björn, dina ord, dina minnen och din värme lever kvar genom M och A <3

I övrigt är det som vanligt, allt rullar på och utåt sett så märker inte en jävel att jag mår skit. Precis som jag vill ha det. Imorron dock kommer jag nog att vara hyfsat skakis för jag vet verkligen inte hur jag ska hantera att han kommer över och hämtar sitt, det känns så avslutande på något sätt. Visst, det är avslutat och jag vet ju det, men efter det så kommer det att kännas Verkligen Över och jag kommer inte se han igen.. Det värsta är ju att jag inte önskar annat än att han ska ha kommit till "vett" och inse att han jobbat för mkt och gjort fel mot mig så att vi kan försöka igen för jag mår så jäkla bra med honom. Jag vet att det inte kommer hända och jag vet att jag kommer att må skit och vilja ligga som en blöt fläck på golvet imorron, men man får väl önska? Eller?
Nä usch, deppigt inlägg. Förlåt för det!

En kul sak avslutar vi med då ist: jag har dragit ihop en kryssning med alla hyrbilsfirmor ute hos oss, så den 14-15 april ska vi gunga silja galaxy! Chefen kontrade dessutom idag med att om jag får med mig minst 10 pers från mitt jobb så bjuder jobbet på resan. WIN! Nu jävlar taggar jag alla inom både mitt och alla andra företag, det har snackats om detta sen jag började för snart 3 år sedan så nu är det bassemig dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0