taggad till tusen

Sitter på jobbet och nästan hoppar i stolen för att jag har så mkt energi! Snackade med S nyss om helgen, sitter och snackar med min J på jobbet om massa annat kul och så hade jag några snubbar från de andra företagen här nyss och snacka med mig. Har planerat in ny kryss för alla företagen den 2 juni, så nu taggar vi till inför den också. Har tagit ledigt veckan efter den också så att jag hinner vila och få lite storstädning gjord hemma också ;)
Får se hur kvällen ser ut efter jobbet (eller ja, kväll och kväll eg slutar ju 24 så det kanske räknas till natt?), O skulle kanske komma över, men vet inte om han gör det för han fick inte komma igår så han "hämnas" säkert idag. Annars blir det väl att ha min standard "tele-konferens" med E.

Men nu är det först åttafika på jobbet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0