söndag 18/3-12

Hade en supermysig kväll/natt i fredags, hängde med S efter jobbet och sen åkte vi till R och snackade massa skit med henne och hennes två vänner. Hon gjorde en Grymt bra sak då också och jag ska fan erkänna att jag fortfarande är sjukligt imponerad, vet fan om jag hade haft styrkan att göra en sån sak. Stolt som tuppen!
S sov kvar hos mig och igår åkte vi till min M och firade hennes födelsedag i efterskott, vi var hos mina föräldrar och busade med mina syskonbarn och sen åkte vi och handlade kebab och massa godis och satt hemma hos mig och hade en myslördag med Gladiatorerna (fortf.. Toro- Yum!). Beslutade mig för att tvätta när alla tvättider var slut för dagen så att jag skulle få undan det jag hade och när klockan var runt midnatt och vi satt och snackade och strax skulle gå ner så hör jag hur mina grannar nånstans i porten brevid börjar skrika och ha sig och hur det börjar dunsa och dunka som Fan. Stänger av ljudet till tv´n och hör hur tjejen mer eller mindre skriker för livet så jag ringer 112 och efter kanske fem minuter har jag tre polisbilar och en ambulans på gatan nedanför. Killen från lägenheten var redan ute och hade tydligen ringt polisen själv han också, var tvungen att tjuvlyssna och tydligen har båda dragit en flaska i huvudet på varann.. Måttligt road av att mina grannar verkar älska att spöa på varann i det här huset, är det inte den ena så är det den andra liksom. Men men.. Hade som sagt en mysig kväll fram tills dess och nu har jag dessutom provat att färga ögonbrynen på S (blev bra) så nu vet jag hur man gör det också ;)
Har iaf haft en grymt bra helg och idag efter jobbet ska jag hem till mamma och pappa efter jobbet och mysa med syskonbarnen som skulle vara kvar och så ska jag passa på att äta middag så jag slipper laga det sen för jag är hyfsat trött nu. Lyckades sova knappa 1,5 timmar och det verkar inte riktigt räcka så nu pimplar jag kaffe!
Blev på mindre bra humör när jag kom till jobbet strax innan sju imorse och upptäcker att min kollega igår inte har gjort ett skit av det han ska göra, och när jag dessutom "Vet" varför så kokar jag inombords.. Det börjar lägga sig nu dock och jag tänker inte sura mer, idag ska vara en lika bra dag som de tidigare för nåt annat duger inte!

Imorgon är jag ledig, då ska jag sova ut, städa och plocka undan lite och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag träffa H. Vet inte om det är en bra idé egentligen men jag ska testa mig själv och se om vi verkligen kan vara vänner eller om vi helt enkelt ska sluta ses och höras.. Vi får se.

Nu ska jag dricka kaffe och göra allt som inte blev gjort igår så jag har iaf en hel del att göra = det borde gå fort tills 15.30. Positiva Janet is On! Ha en söndag!


Polisen utanför mitt sovrumsfönster strax efter att den 3e bilen precis åkt iväg med snubben.. Drama! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0