så.jävla.tråkigt.

Har gjort i stort sett allt som ska göras så nu chillar jag tills min kollega kommer och då ska jag äta lite lunch innan jag sätter igång med det sista. Smutt!
Men just nu så har jag Verkligen tråkigt så jag kör en lista som jag hittade på random persons blogg.

VEM

Vem är i rummet med dig? Personalen på Hertz och Avis samt mina hikrar.
Vem fick du senaste sms av? Min kompis E
Vem tänker du på nu? H... Alltid den där jävla H.
Vem pratade du senast i telefon med? AG som ringde mig :)
Vems hus var du senast i? Mammas och pappas
Vem önskar du var med dig nu? Really? Behöver jag ens skriva?
Vem är din favoritsläkting? HAHA! Sick.. Passar på den här, jag har för många i släkten så det går inte att svara på.

VAR

Var är din mobiltelefon?
Brevid mig
Var handlar du mest? H&M.. Beställer lite varje månad nästan "/
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Från jobbet.. Mreeeeow ;)
Var åkte du senast bil? Var? På vägen. Till jobbet.

VAD

Vad åt du senast?
En macka till frukost på jobbet imorse.
Vad drack du senast? KAFFE!
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta leggins
Vad är den närmaste saken som är blå? Brevid mig, vattenflaskan har en blå kork om det räknas?
Vad har du på fötterna? Strumpor och skor
Vad är din favorit färg? Svart
Vilken film såg du senast? Foot loose, galet bra!
Vad hör du just nu? Radion

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp
Hånglat på en bio? Jomenvisst
Hånglat i skogen? Random.. Jag vet inte om det räknas som skog.. Men ja vi säger det, det låter lite badass ;)
Tyckt att din kusin är het? HAHA! Nä.
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Ja
Dansat framför en spegel? Haha, gör det varje dag när jag sminkar mig :D
Fått hicka? Eh... ja
Dumpat någon? Ja :´(
Stulit pengar från en kompis? Nä vad vore det för vänskap då?!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja vafan man har ju åkt taxi :p
Varit i slagsmål? Inte direkt..
Smugit ur ditt hus? När jag bodde hemma vågade jag inte och nu behvöer jag inte. Så nej.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Puppylove, massa gånger som ung.
Hånglat med en främling? Bajsar björnar i skogen? Charterresor, krogrundor som 18-åring och andra härliga fyllor. HALLÅJ!
Älskar eller saknar någon nu? Jag har tur med familj/vänner så jag älskar massa människor just nu. Saknar gör jag tyvärr också.¨



Det var 10 min. Vad ska jag göra nu då?..................................................................................


Kommentarer
Postat av: Emeliie

Härlig lista!

2012-03-11 @ 12:19:40
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

I'm all yours!

När hade ni tänkt dra in?

2012-03-11 @ 15:23:28
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Denna stjäl av dig, söta!

Kom ihåg, är du sugen på tjiiiiskejk så vet du var du är välkommen ikväll. ;)



Puss!

2012-03-11 @ 17:19:49
URL: http://mijauz.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Mötas upp vid 22 alltså?

2012-03-11 @ 21:04:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Funkar fint!

2012-03-11 @ 21:59:58
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0