neggo och jävligt surt inlägg

Smsade lite med H och nu kommer de känslorna jag längtat efter! Jag är så sjukt jävla arg att jag sitter i kuren och bölar! Han har eg inte gjort nåt men hans tråkiga jävla sms fick mig att halft flippa här inne!!!!

Seriöst. Varför i hela helvete träffar jag ALLTID fel killar?? Är de inte gifta, förlovade, sambo, har flickvänner eller är otrogna så tycker de bara inte om mig tillräckligt? För så är der ju. Hade han tyckt om mig så mkt som han säger så hade vi för fan inte varit åtskilda nu. Han är så jävla full med skit att jag seriöst vill plocka en jävla massa hundbajs och köra ner i halsen på dumfan just nu!
I början hade han minsann massa tid att ses och göra saker, så vadfan har ändrats nu då? Att han fick ligga? Att han var säker på att jag fanns där så att han inte behövde anstränga sig mer?
Jag är så jävla less på den här skiten just nu. Pallar inte med alla jävla psykfall jag träffar, och de som inte är psykfall gör ju förihelvete mig till en vandrande psykstina ist! Nä nån jävla vänskap är jag inte intresserad av, jag har vänner och jag behöver fan inte nya.

Och Karma. Du ska också få dig en jävla känga din h-ra. Är så jävla less på att Karma alltid jävlas med mig. Jag är fan ingen elak person. Visst, jag har gjort dumma saker och legat/haft "förhållanden" med gifta män men jag har inte alltid vetat sanningen heller. Och framförallt- det är ju för i helvete inte Jag som är gift! Jag har aldrig vart otrogen mot nån så va fan ska jag straffas för?
Jag har aldrig stulit, jag ljuger inte, jag försöker ställa upp så gott jag kan för allt och alla och jag försöker att se det bästa i de människor jag möter. Så varför jävlas du med mig? Nä vet du vad Karma- gå och dö!

Jag är så jävla arg att jag skakar, och det jävligaste av allt är att min lur med mitt "vanliga" nummer inte funkar för att jag håller på och gör ett nummerbyte så jag kan inte ens höra av mig till den person som jag Vet kommer få mig att glömma allt och alla för ett tag.
JÄVLA SKITDAG!
Så. Nu har jag fått ur mig skiten. Nu ska jag torka tårarna, slänga på ett leende och räkna ner timmarna tills jag slutar och får träffa S och min N som faktiskt ska hänga med hem efter jobbet.
True story- jag är fan välsignad med de bästa vännerna och den bästa familjen i världen.


Detta är typ jag nu- ler utåt men skulle lätt kunna nita nån just nu... 

Kommentarer
Postat av: Mija

Men jaaaaa! Där kom den arga sidan fram! Bra! Ut med skiten och jag hjälper dig gärna att samla hundskit till den största Skiten om du vill!



Jag blir så jävla arg på Bajskorven för att det blivit såhär, för det är fan allt hans fel! Lita på det, du har ju inte annat än ställt upp på hans jävla livsstill!

Så bra att du faktiskt ser att det var skevt från hans sida, var arg och svär mycket så kommer det kännas bättre sen!



Puss mitt gull!

2012-03-12 @ 18:46:47
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0