Inspirerad

Var hemma hos min kompis R i fredags och blev tydligen väldans inspirerad av hennes mod och bestämdhet, så igår gjorde jag en liknande sak. Jag sa till H att vi inte borde höras av mer alls.
Känns sådär faktiskt, men samtidigt så är det lika bra för jag vill inte ha nån i mitt liv som alltid bortprioritetar mig varje gång vi ska ses. Fick verkligen nog igår och berättade att han gör mig mer ledsen än glad och att jag inte vill ha det så. Så ja, nu är det totalt över och jag ska fira med att gå ut och supa i helgen! Eller kanske inte så, men det ska bli skönt att dricka lite drinkar och dansa tills svetten rinner så mkt att sminket typ försinner (charmig beskrivning).. We likes it!
Idag är det dock jobb 14.30-24 och det blir så hela veckan utom helgen, det som är skönt med det är dock att jag 3 av 4 dagar jobbar ihop med J och hon är så sjukt bra att jobba med. Fick jag välja skulle jag nog bara jobba med henne och U, mah girls!
Hade världens mysmåndag igår iaf, låg på soffan och chillade tills 16 då S kom över och skulle äta middag med mig. Gjorde faktiskt en sjukt god middag om jag får säga det själv (om H bara visste vad han missar för tjej!), körde vidare med efterrätt och sen diskade jag undan allt och gjorde matlådor till oss båda för att sen städa i garderoben. Så jäkla smutt att se vad man har nu ist för att sticka in handen och hoppas på att det man vill ha är det man får tag på ;) Skönt också att hitta lite kläder som man glömt bort att man hade, det känns liksom lite nytt igen då. Win!

Inatt efter jobbet blir det en teledate med E och sen sova, ska försöka göra lite nytta hemma imorron innan jobbet tänkte jag (yeah right!).


Jobba sig (ok, gammal bild och gammal uniform. Men konceptet är detsamma) ;)

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Go us! haha

2012-03-20 @ 20:02:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Mija

Bra att du sätter dig själv i första rummet! Det är inte värt att du ska vara ledsen, då är det bättre att du blickar framåt! Det kanske känns ruttet just nu att inte ha kontakt med H, men i längden skulle det ju inte ge något, han verkar så sjukt envis att han aldrig kommer ändra sig, eller hur?! Då är han bara a waste of time.



Du är viktigast mitt hjärta! Puss

2012-03-20 @ 21:32:19
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0