ingen vidare start på dagen.. men hey- it´s friday!

Startade morgonen med att nästan krocka på väg till jobbet för att en helvetesgubbe ville gena i rondellen, så jag la mig på tutan och skrek/visade mitt vackraste finger så att gubbfan höll på att skita på sig. HATA människor som inte kan köra bil! Men, inget hände och jag hoppas på en bättre fortsättning på dagen från nu..
Jobbar (skam)kuren 9-18 sen hem, duscha, byta om och åka hem till R med S för att fika och snacka lite skit. We like!
Imorron blir det födelsedagsfika hos min M som fyller år idag och sen ska jag och S ha en myskväll med gladiatorerna och på söndag blir det jobb igen. Känns som att det börjar bli dags att byta jobb dock men vet inte vad jag vill bli när jag blir stor än?! "/

Har köpt mig en ny telefon, Sony Ericsson Xperia Arc och nu när jag fattar hur den funkar så är den helt ok! H tyckte att det var toppen att jag skaffat en android iaf och det var över en månad väntetid ¨på Iphone 4s och jag var lite ivrig ;) Bästa av allt är dock att Tele2 har gjort så mkt fel att jag får kompensation i 6månader = ny tel och gratis abonnemang i ett halvår! WIN!

Har inte så mkt mer att komma med just nu (och hade väl inte innan heller eg), men jag längtar till nästa helg för då ska jag ut! Och hör och häpna- då ska jag tom ta mig en drink eller två för då ska min kära vän E köra. Smuttast! Ha en fin helg!


Grattis älskade vän på Din dag! Hoppas du har en underbar födelsedag, imorron kommer jag och sjunger och grattas och kramkalasar på dig och bebismagen <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0