here we go again..

Hade kussen över igår kväll efter jobbet, åt tacos, snackade massa skit och kollade på foot loose. Vid midnatt kom S över när hon slutat jobba och sen satt vi ock snackade ett tag till, slutade med att de åkte vid 01.30 och min klocka ringde halv fem. Inte världens piggaste Janet som sitter på jobbet idag och speciellt inte med tanke på att jag vaknat hela tiden och drömt om H.. Skitnatt!
Men idag är en ny dag och jag hoppas på en bättre sådan också! Jobbar 07-14.30 sen ska jag hämta upp min M för att åka till stinsen och fixa naglarna och shoppa lite innan jag åker hem till mami och papi och sover där i helgen. Jobbar morgonpass imorron också så jag passar på att hänga med de och ha lite tv-mys ikväll. Gilla att jobba morgonpass på helger ändå!

Har en del att se fram emot också vilket känns bra. I veckan är jag ledig en hel del känns det som så jag ska tvinga mig på M och hennes sambo nån dag (moahaha), jag ska hänga med syster och hennes familj, jag ska hem till bror och hans familj och jag har en annan sak i åtanke men som jag inte riktigt kan bestämma mig för ännu. Men sen rullar det på! Den 17 ska jag födelsedagsfika hos min M, den 24 ska jag ut med S, E och min gamla turrepolare, den 31 har R födelsedagsfest, den 14 är det kryssning och sen är vi typ inne i maj och då är det dop för min lillskrutta. Och så är det dags för min M att ploppa bebis <3<3<3 Längtar som tusan!
Älskar att tiden går fort och att det blir ljusare, men får samtidigt lite halvpanik över samma sak. Får lite känslan av att jag liksom inte hänger med längre och när tiden går såhär snabbt så får jag fan nojja över både det ena och det andra. Vad som hände med Carpe Diem vet jag inte men det är helt klart nåt jag missar ibland..
Hur som haver så har jag iaf mkt bra saker att se fram emot och det känns helt klart bra, det blir förhoppningsvis en bra vår det här!

Annars är det precis som vanligt, jag tänker på Hussein 24/7 vill konstant höra av mig och blir helt utom mig av ledsamhet och maktlöshet när jag inser att det verkligen är slut. Vet inte vad som krossar mig mest heller eg. att jag inte kommer se han mer, känna hur han stryker mig över håret när vi kollar på tv, när han ta min hand och pussar på den och sen min panna, hur han stirrar på mig så att det känns som att han ser ända in i min själ eller hur han kramar mig som att han inte alls vill släppa taget någonsin. Eller om det är det faktum att han en vacker dag kommer göra allt det där med nån annan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0