awsome!

Denna dag har vart helt sjukt bra från början till slut verkligen! Vaknade tidigt med S, åkte till akalla och lämnade in hennes bil, åkte till årsta och skulle hämta hennes syrras som dock var skitläskig så vi sket i det och åkte till kista där hon fick hyra en ist. Sen åkte vi hem till mig och åt frukost i solen på balkongen, jag åkte till jobbet och här har allt flytit på så sjukt jäkla bra! Har tom bråkat med tele2, fått en ny "polare" där och får 6 fria månader på nya abonnemanget för att de jäklats med mig. WIN!
Nu slutar jag om 3 min, då blir det att snacka skit med min U på jobbet och sen åka hem och möta upp S som ska sova hos mig i natt också.
Ledig imorron så ska åka och försöka fixa abbonemanget och ny telefon, hem till mami och papi på middag med syster m.fam samt faster och sen åka till min M på fika på kvällen.

Ibland känns livet lite mer toppen än annars! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0