ångesten är så brutal..

..och jag förtjänar varje liten ångestkänsla som just nu bor i min kropp, jag förtjänar minnesbilderna som får mig illmående och magen att knyta sig och jag förtjänar huvudvärken som blixtrar till lite nu och då.. Så jävla onödigt, så jävla dumt och så jävla hemskt. Jag mår verkligen dåligt över detta och jag önskar att jag hade kunnat vrida tillbaka tiden och få skiten ogjort. Men det går inte och jag förtjänar det inte heller så det är bara att bita i det sura äpplet och acceptera att man är en idiot ibland.. Helvete!

Imorron kommer H över också, han skulle ha kommit i fredags men (surprise surprise) var tvungen att jobba så han kommer imorron efter jobbet ist. Önskar verkligen att han kommer säga det jag vill höra, att han kommer att möta mig lite halvvägs i allt detta och att han kommer att krama mig och aldrig någonsin släppa taget. Han gör mig så trygg.. Jag tycker så mycket om honom, men är samtidigt smärtsamt medveten om att det är som det är och att det kommer att förbli så också. Hej och hå Karma, den här gången fattar jag dock varför du jävlas med mig.
Fy faan. Inte alls på humör idag, tankarna far runt runt och jag mår skit! Ska dock förhoppningsvis få träffa min M efter jobbet och prata lite skit med henne och S så det finns iaf en ljuspunkt på denna dag.
Ska inte deppa ihop totalt på bloggen. Återkommer när jag har en roligare livshistoria att berätta ist för jag vill inte ha en skitblogg.

Ha en dag!


Jag avgudar verkligen denna kvinna. Min själsfrände, bästa vän och extrasyster. Vad vore mitt liv utan dig M?! <3

Kommentarer
Postat av: Mija

Världens bästa Janet, du är så otroligt bra och allt annat positivt man bara kan vara! Skit i den där ångesten, det är bara löjligt ;)



Hör av dig idag, är hemma hela dagen!

Älskar dig min bästa gumma!

2012-03-06 @ 10:52:22
URL: http://mijauz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0