aint no sunshine when (s)he´s gone

Imorse kl 06.30 när jag åkte till jobbet så var det strålande sol och vårkänslorna var på topp! Nu är kl 08.30 och det ser mulet och blåsigt ut.. Vafan hände!?!?
Ahja, sitter på jobbet och försöker att inte somna. Ska sitta själv till 12 då min kollega kommer, men man blir verkligen seg när det är lite småljummet och tyst med undantag från radion som spelar lugna favortier idag.
Vore inte nån hit att somna med huvudet på tangentbordet framför kunder liksom..
Har eg inte någ kul att koma med förutom att jag slutar 15.30 idag och att jag direkt efter det ska hem till min faster och fira henne på födelsedagen :)

Ha en söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0