tillbaka på jobbet igen

Sådär ja, då var 10 semesterdagar slut och jag är tillbaka på jobbet igen. Fattar inte hur tiden kan gå så himla fort? jag hann inte ens med att göra allt jag hade tänkt under semestern!? Fattar inte vad som hände alls.. Men jag har iaf haft det fint, jag var på en galet bra kryss och efter det har jag bara umgåtts med familjen och myst med mina syskonbarn. Ska kanske inte klaga för mkt dock, jag jobbar till21 idag och sen är jag ledig imorron ;) Ska med syster och gråta imorron bitti när mina småhjärtan får sprutor på bvc och sen ska jag umgås med de litegrann tills jag har tvättid kl.14. Då blir det en storstädning och storkok också, ska tvätta varenda pinal och skrubba hela lägenheten. Började med mitt lilla storkok igår också och fick ihop 3 matlådor så imorron ska jag försöka att få till minst lika många om inte fler så att man har lite att välja mellan.. Har slösat alldeles för mkt denna månad så nu är jag halvt barskrapad tills lönen kommer och måste därför slänga in snål-Janet en sväng. Måste verkligen bli mer ekonomisk! Hur svårt ska det vara eg?!

Ska på arbetsintervju på fredag, eller "audition/casting" som de så snyggt kallar det på Clarion på arlanda. Ska stå på en scen framför deras högsta höns och några stammisar och snacka om mig själv i 2 min, tur iaf att man har en käft som funkar. Mindre tur att jag inte vet alls vad jag ska babbla om men det löser sig på vägen tänkte jag :)

Har en allmänt dålig period just nu faktiskt så jag vet itne riktigt vad jag kan skriva men om jag får tid och lust så lär jag väl bajsa ut det i bloggen senare. Säkert idag med tanke på att det inte alls är särskillt mkt att göra för mig (jag tackar så mkt för det!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0