söndag. bloody söndag...

Höll på att somna i soffan igår, lyckades med konststycket att faktiskt slumra i knappa 10 min och när jag sedan gick och la mig så var jag klockrent klarvaken. How´s that for a powernap?!! Helvetes. Så inatt har Janet sovit i max två timmar innan klockan ringde och det var dags att säga hejdå till sängen, dessutom så har jag vaknat ett antal ggr under dessa två timmar så det känns som att jag vart vaken hela natten. Men förutom det så är allt faktiskt toppen! Jobbar 07-16 idag med släktingen och sen åker jag hem till mamma och pappa och passar på att njuta av deras sällskap och av huset jag växt upp i innan de flyttar. De har sålt och ska bygga nytt så efter den 15 augusti är inte huset vårt längre och alla minnen som finns i huset förblir just minnen fast utan att ha "något att ta på". Sjukt glad för deras skull och det ska bli så mysigt med ett nytt hus, men faktum är att det ändå är lite sorligt att det hus jag bott i hela livet fram tills jag flyttade säljs. Men men.. Nu hamnade jag på sidospår känner jag ;)

Veckan iaf är planerad och klar, har skrivit mig en fusklapp om det som är inbokat och jag tänkte att om jag skriver det här så kanske jag kommer ihåg det också! :D
Imorgon måndag: Jobba 06-14 och sen åka hem till min M och kramas och snusa bebis! Älskade lillkotte <3 Sen hem till mami och papi och mysa med de.
Tisdag: jobba 6-14.30 och sen (igen) åka hem till mamma och pappa och förhoppningsvis så kommer både syster och bror med familjer över och äter middag.
Onsdag: Jobba 9-18 (bajspass), åka hem och byta om och sen träffa H.
Torsdag: Ledig. Städa, tvätta och fixa lite hemma och sen hänga med Plupp en sväng innan sovdax.
Fredag: Midsommarafton! Spenderas med syster och fam. mamma, pappa, faster, morfar, farbror m.fam, kusin med fam. och några vänner. Ska bli så mysigt <3
Lördag: Jobba 6-14.30 sen åka till mamma och pappa.
Söndag: Jobba 6-15.30 och sen åka hem och däcka.

Sådär ja, det var den veckan det och sen veckan efter så får man lön! Hallåj lönen! Då ska jag passa på att åka och storhandla och göra matlådor iom att jag faktiskt är ledig den dagen. Sen på onsdagen blir det att åka till Slakthuset och gå på Gyptian med Plupp. Helt. Jävla. Underbart! Jag ska bumpa, grinda, skaka rumpa och svettas som aldrig förr. Lovely!!! R- ska du dit?!

Långt inlägg nu känner jag så nu återgår jag till mitt lilla jobb och fortsätter med mitt. Ha en fantastisk söndag ni som slipper sitta och hoa på jobbet ;)


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Nope ske inte dit, lägger mina pengar på o gå på Popcaan nu på Onsdag istället.



Sorry, somnade igår :/

Helt slut va jag.

2012-06-17 @ 11:05:38
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0