(skam)kuren igen, hej å hå vad det går!

Över 100 bil in och Janet sitter ensam tills kollegan kommer kl.13:30, som tur är så är det inte så mkt in fram tills dess. Dagen kommer iaf att bestå av en jäkla massa springande på parkeringen = gratis vardagsmotion. (skam)Kuren är inte så tokig ändå :) Kan dessutom inte klaga på att få jobba utomhus en dag som denna för jag sitter betydligt hellre här idag än inne på ett kontor..
Men iaf, nog om det. Jag var hemma hos min M med familj i måndags och snusade bebis!!! Hon var så frutansvärt söt och mitt hjärta smälte ett antal ggr på de två timmar jag var där. Jag fick hålla bebis hela tiden och jag tror minsann att vi blev bästisar litegrann för hon sov ganska gott hos mig ändå, älskade älskade bebis E <3 Det har M och K gjort sjukligt bra må jag säga och jag är fasligt stolt över de båda. Ska äta lunch med den lilla familjen på måndag och jag längtar massor <3

Idag ska jag träffa H och käka/fika/gå på bio, jag vet inte än vad det blir faktiskt men jag slutar 18 så vi får se vad som hittas på efter det.. Får väl se hur hela den här kompisgrejen funkar när det bara är han och jag men jag hoppas att det går bra, orkar liksom inte ens engagera mig i att vara nervös eller orolig. Det som händer det händer, det som är skönt dock är iaf att jag vet med mig hur jag är och jag Vet att om nåt händer så är det inte pga mig iaf.

Nu kommer det en bil igen. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0