semester!

Tog semester idag, kände att jag inte orkade jobba mer denna veckan och iom att jag tagit semester nästa vecka sen innan så är jag nu ledig i 10 dagar.. Thänk you väry mutch! Så jävla Smutt att inte behöva åka och jobba på 10 (!!!!) hela dagar! Galet!
Sitter iaf hemma nu, har slappat järnet idag, handlat, vart med S och hälsat på min lilla familj och pussat på mina ungar. Nu är jag som sagt hemma och väntar på att S ska komma och hämta mig för sen ska vi hänga med jggeligan och kolla på skräckfilm och äta middag. Sen blir det hem, sova och imorron så ska jag upp hyfsat tidigt för att duscha, fixa iordning det som ska med på kryssen och laga mat till S och J från mitt jobb då vi ska dra en lunch här hemma innan vi åker in mot stan. Så jävla kul ska det bli med den här kryssningen, alla är astaggade och snackar knappt om annat och jag har lyckats hitta en outfit som kommer vara lite halvsmashing! Hallåj lilla båten, här kommer 20 crazy biluthyrare och rockar lite! Ska bli asnice och jag har redan ångest över söndagen och bakismåendet. Men vafan, ingen minns en fegis!

Skulle ha träffat A (killen från i lördags) idag, men ångrade mig och ställde in hela skiten. Vet inte vad han vill men tror att han bara vill ligga och jag pallar inte md det, jag är fan för gammal för att hålla på med det och dessutom är det inte alls min stil så jag skiter i det och hoppas på att man kanske kan träffa nån som man faktiskt tycker om ist :) Man lever på hoppet som loppan sa.

Ska väl inte ordbajsa så mkt mer nu, ska göra mig klar ist så att jag är redo när S kommer över och hämtar mig. Ha en fin helg!



Gammal bild. Annan båt. Samma Janet ;)


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Tack för din kommentar, det värmer!

Jag vet att han inte är en bra kille (det är väl bevisat om nåt..??) MEN det är så jävla svårt att släppa allt. Alla fina minnen, jag mådde så jävla bra med honom och mår piss utan honom...

Men det är väl bara rida ut detta helvete också.

Har ju blivit hjärtekrossad ett antal gånger förut, så rutinen har jag.

Däremot var det första aborten, och det har tagit så jävla hårt på mig.

Men livet går vidare!



Ha så kul på kryssningen!

Och våga prata med snyggingen också! Vad har du att förlora egentligen..?? :)

Lycka till!

Kram

2012-06-01 @ 21:29:24
URL: http://nyutsidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0