nähä, ingen gyptian för janet

Tydligen så är datumet bytt till onsdag nästa vecka och då kan inte jag gå, så igår dränkte jag mina sorger i en bedövad mun (ogilla tandläkaren), Plupp, pizza, snacks och en film. Mysigt förvisso men inte alls vad vi hade tänkt oss så det var inga solstrålar som låg i mina soffor.. Men men. Kanske lika bra med tanke på att jag knappt har några pengar kvar nu när det tillkom räkningar på över 3000 som jag inte räknat med.
Idag har jag inte gjort många knop på jobbet heller, helt värdelöst känns det. Både jag och min kära kollega har gjort precis det vi ska och förutom det så har vi inte gjort nåt extra. Imorron är dock en ny dag och då ska jag lägga i en högre växel tänkte jag så att jag får en ledig helg med gott samvete.

Ska ev åka på miniweekend med H i höst, jag får bestämma resmål! Hur smutt?! Jag vill till Istanbul, men börjar fundera på om man kanske ska åka nån annanstans ist? Venedig, rom, riga, barcelona? Det finns ju massor av ställen man vill åka till eg. Funderar även på att kanske försöka smussla in mig på hans resa med polarna och åka med till Svalbard och kolla på norrskenet? Hur coolt vore inte det? ;) Haha jag och Plupp vill ju också till Svalbard ju!

S har flyttat nu, kändes lite jobbigt i hjärtat att säga hejdå men idag fick jag veta att hon kommer hem på besök redan om en vecka så det här året kommer nog gå fort ändå.. Och ja, förutom det så är mitt liv ganska händelselöst. Som alltid. Helgen ska jag spendera med Plupp och kussen på lördag, vi ska ha skräckfilmskväll och jag ska bjucka på middag. Söndag ska jag vara med syster och hennes familj hela dagen och sen är det jobb igen. Men jag klagar eg inte, tiden går faktiskt lite snabbare när man gör nåt och då är det nära Bodrum sen! Hejja tiden, spring nu!

Ska ta tag i det sista "måste" på jobbet nu. Ha en kväll!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Collie buddz o Chris martin kommer ju snart, ni kanske kan gå på nån av dom istället?

2012-06-28 @ 23:18:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0