imorron smäller det!

Fick ledigt från jobbet och dessutom utan frågor (tack gode) så imorron skjutsar syster upp mig till arlanda och sen smäller det. Då är det intervju på Clarion som Night Audit Manager alt. vanlig nattreceptionist. Skulle verkligen nöja mig med vilket som, men jag hoppas verkligen att jag får något! Jag vill så gärna jobba natt, jobba med nåt annat och få tiden till att träffa familj och vänner mer för som det är nu så känns det som att mitt sociala liv baseras på nattfikor och övernattningar endast.. Har dessutom så otroligt dåligt samvete för att mitt minne sviktar satan och jag glömmer saker till höger och vänster precis hela tiden, ber tusen ggr om ursäkt för det här också! Idag skulle jag träffa kussen och jag tackar för att hon hörde av sig tidigare för annars hade jag fan glömt det också.. Suck.
Sitter iaf på jobbet nu som ovanligt och borde eg förbereda mig lite inför morgondagen och skriva upp lite stödord osv men jag vet fan inte hur sånt här går till så jag vetr inte vart jag ska börja så jag bloggar lite ist. Har ändå en timma på mig innan jag slutar och det är max 5 bilar kvar in idag så jag lär ju hinna iaf.
Har snackat lite med H på sista tiden igen, och fan vad kompicerat allt är. Fattar verkligen inte varför vi inte bara kan släppa varann eg? Störigt som fan, men jag kommer på mig själv hela tiden med att sitta och småle lite för mig själv när vi pratar. Precis som förut men ändå inte.. Vet dock inte om han har kommit underfund med hur saker faktiskt funkar eller inte och om han har rett ut hela grejen med känslor eller om han fortfarande är totalt hjärndöd när det kommer till sånt. Pallar inte gå nerför den vägen igen, men känner jag mig själv (och honom för den delen) rätt så kommer ju nåt att hända snart och jag hoppas verkligen att mitt hjärta håller för det igen isf..

Deppigt inlägg igen!? Fan också. Jag är faktiskt inte deppig eg, bara lite förvirrad och med ganska dåligt samvete. Men förutom det så är jag ändå ganska glad idag och sjukt spänd inför morgondagen! Håller ni tummarna för mig?! :D

Man skulle lämna in ett kort imorron också så jag tog detta, hoppas de anser att det är seriöst nog?

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Håller tummarna för dig!

2012-06-14 @ 21:30:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0